Stichting Rijk Voor Arm en Speelgoedbank Leeuwarden

Gepubliceerd op 19 november 2021 om 16:44

Stichting Rijk Voor Arm en Speelgoedbank Leeuwarden opent haar deuren !

Vanaf Dinsdag 23 November gaan de deuren van de Speelgoedbank Leeuwarden weer open! in de Koningstraat 8 te Leeuwarden. We hebben de Speelgoedbank ingericht in nieuwe stijl (lees hierover op www.speelgoedbankleeuwarden.nl) vanaf dinsdag 23 November zijn we 4 dagen in de week open van Dinsdag 11.00 uur tot 16.00 uur tot en met vrijdag 11.00 uur tot 16.00 uur!

Helaas moeten we weer met coronamaatregelen werken dus zouden we graag willen dat u even een afspraak maakt met ons om langs te kunnen komen, we zijn bezig met een online afspraak programma te maken zodat het gemakkelijk gemaakt wordt om een afspraak te maken. Mochten er nog andere maatregelen genomen worden dan zullen wij direct aan de slag om daar een oplossing voor te vinden. deze afspraak kunt u vanaf maandag 22 November 2021 maken op www.speelgoedbankleeuwarden.nl

Voor het doneren van Speelgoed hebben we straks 1 dag in de week en wel te weten elke donderdag van 11.00 tot 15.00 uur doneren van nieuw speelgoed is altijd mogelijk, maar ook het doneren van speelgoed dat nog een tweede kans verdient is zeker ook zeer welkom, de enige voorwaarden die we daar voor hebben is dat het speelgoed schoon, heel en compleet is bij voorbaat onze hartelijke dank! mocht u speelgoed willen doneren, maak dan alstublieft even een afspraak hiervoor welke u vanaf maandag 22 November online kunt maken op onze website www.speelgoedbankleeuwarden.nl voor zover onze update omtrent de opening van de Speelgoedbank Leeuwarden.

met vriendelijke groet, bestuur en vrijwilligers van de Speelgoedbank Leeuwarden.