Dit is ons Gastenboek plaats hier uw reacties aan de Stichting Rijk voor Arm

Als u een berichtje achterlaten wilt dan kunt u dit hier doen in ons Gastenboek, uw privacy is zoals u gewend bent bij ons zeker gewaarborgd want uw emailadres die u moet invullen kan alleen door ons gezien worden en komt niet bij het bericht te staan, dus ook anoniem kunt u reageren !

Houdt het netjes en geen reclame anders wordt het verwijderd, bedankt alvast!

Cilla
7 jaar geleden

Vorig jaar heeft mijn oudste zoon een hele mooie verjaardagdoos mogen ontvangen, Nu bijna een jaar later is mijn jongste zoontje 4 geworden en stond Simon heel onverwacht bij ons aan de deur met een verjaardag doos voor Aron. Wat een geweldige mensen zijn jullie! Mijn zoontje wist niet wat hem overkwam, Hij zei: Nu ben ik jarig met een taart hé mama.
Wij willen jullie nogmaals ontzettend bedanken!
Lieve groetjes van Aron en familie!

E. vd Veen
7 jaar geleden

Geweldig Sinterklaasfeest gehad maar ook net een verjaardagsdoos ontvangen voor mijn oudste dochter wat was ze blij toen ze beneden kwam en zag dat de hele kamer versiert was en dat er een kadootje voor haar klaar stond en dat ik haar vertelde dat ze 's middags vriendinnetjes en vriendjes kon uitnodigen om thuis een feestje te vieren en ze traktatie mee had om op school uit te delen en wat was ze verrast toen al haar uitgenodigde klasgenootjes die middag kwamen om haar feestje te vieren en de grootste verrassing die ze kreeg was de lekkere verjaardagstaart met haar naam en leeftijd erop en kaarsjes om uit te blazen. Echt lieve mensen van de Stichting Rijk Voor Arm jullie hebben haar de dag van haar leven bezorgd wij zijn jullie hier zo dankbaar voor! toen ze savonds naar bed ging zij ze nog bedankt mama voor de mooiste dag van mijn leven! zoiets doet je hart echt smelten en hield ik het bijna niet droog !het is een beetje lang verhaal geworden maar ik wilde jullie even het gevoel geven die wij deze dag hadden nogmaals hartelijk hartelijk bedankt voor het geweldige werk wat jullie doen en wij hebben helaas niet veel maar als er ooit iets is wat wij voor jullie kunnen doen laat het me dan weten want jullie verdienen alle hulp die jullie kunnen krijgen met dat geweldige werk wat jullie doen wij zijn zo dankbaar!
met vriendelijke groet, een hele hele blije moeder.

anoniempje
7 jaar geleden

wij zijn afgelopen zaterdag op het Sinterklaas feest geweest met de kinderen en deze hebben zich geweldig vermaakt. Thuis hadden ze het alle drie nog steeds over hoe mooi ze alles gevonden hadden en over de mooie kadootjes die ze kregen van Sint en Piet, jullie hebben deze dag vele kinderen blij gemaakt en de dag va hun leven bezorgd, wij kunnen dit helaas niet zelf doen maar jullie wel, geweldig bedankt iedereen van de stichting rijk voor arm voor wat jullie voor onze kinderen hebben gedaan, wij en vooral onze kinderen zijn jullie ontzettend dankbaar hiervoor dank jullie wel

Dennie Lulofs