De Stichting Rijk Voor Arm is een stichting die geen subsidies van het Rijk, de Provincie of Gemeente ontvangt, zij zijn afhankelijk  van donaties en sponsoring van Particulieren en het bedrijfsleven!

Om er dus voor te zorgen dat wij elk jaar weer onze doelstelling halen, is het natuurlijk heel belangrijk dat wij ook voldoende sponsoren en donateurs zullen vinden

Hoe u ons kunt helpen staat hieronder allemaal vermeld :

°°°U kunt via onze QR code een donatie doen met bedrag naar keuze. Scan de code met de camera van uw telefoon.

°°°Doet u liever een Donatie via een overschrijving dan is dat uiteraard ook gewoon mogelijk via

NL39INGB0006507242 t.n.v Stichting Rijk voor Arm

°°°Wilt u liever een of meerdere Verjaardagsdozen doneren of Producten voor in de Verjaardagsdoos, dan kunt u dat via onze Donatie Shop doen boven in het menu.

°°°U kunt nu ook op een andere hele leuke manier, de Stichting Rijk Voor Arm steunen! U kunt namelijk Supporter van de Stichting Rijk Voor Arm worden, dit gaat in samenwerking met de Support Actie, deze organisatie is een onderdeel van de Grote Clubactie en is er speciaal voor om zo de kleine goede doelen te steunen !

Hoe werkt dit? U kunt dit zelf regelen via internet, u gaat dan naar www.supportactie.nl op het scherm waar u dan opkomt klikt u helemaal bovenaan op "voor supporter" dan komt u op de pagina "voor supporters" helemaal onderaan dit bericht op die pagina staat "meld u nu direct aan als supporter" daar klikt u op en dan komt u op de pagina "Acties", hier vult u in de zoekbalk "stichting rijk voor arm" in en drukt u op zoeken,  dan op de volgende pagina ziet u het zoekresultaat daar staat bij "bekijk actie" en "word supporter" als u op "word supporter" klikt dan komt er een lijstje deze kunt u dan invullen naar uw eigen inzicht en als u dan onderaan het lijstje "word supporter" aanklikt bent u supporter van de Stichting Rijk Voor Arm en krijgt u nog een bevestiging hiervan via de mail. 80% van uw inzet gaat naar de Stichting Rijk Voor Arm dat is € 4,40 van de € 5,50 per lot u steunt de Stichting Rijk Voor Arm en maakt zelf nog kans op hele leuke prijzen waaronder een nieuwe auto!, voor slechts € 5,50 per maand of per kwartaal of per jaar kunt u meedoen en steunt u ons!

°°°Heeft u zelf een leuke actie om te ondernemen als Particulier of met uw Bedrijf/School/Vereniging

klik dan zeker even hieronder!