Hoe kunt u als bedrijf de Stichting Rijk Voor Arm helpen?

Voor serviceclubs :

Zoekt u met uw serviceclub een concrete bestemming voor jullie schenking of fondsenwervende activiteit? Organiseer een feestje voor een feestje, verkoop exclusieve items in jullie netwerk of kies Stichting Rijk Voor Arm als jullie regionale  goede doel en adopteer hierdoor een verjaardagsdoos ! wanneer u dit wenst hebben wij natuurlijk altijd folders, posters of ander reclamemateriaal om u bij te kunnen staan neem hiervoor contact met ons op info@stichtingrijkvoorarm.nl of via Tel. nr : 0617007806 Wij helpen u graag !

Voor bedrijven :

U kunt als bedrijf op diverse manieren de Stichting Rijk Voor Arm steunen

* met producten die wij nodig zijn voor de verjaardagsdoos, hoe minder we hoeven in te kopen des te goedkoper wordt de doos en kunnen we dus meer verjaardagsdozen uitgeven.

* door een donatie van bijvoorbeeld 12 verjaardagsdozen voor een heel jaar te doen, waardoor u hiermee 12 kinderen in een jaar een verjaardagsfeestje heeft gegeven of meerdere dozen wat u maar wilt.

*of wanneer u een bedrijf heeft in de amusement branche bijvoorbeeld pretpark of iets dergelijks wij doen naast de verjaardagsdoos nog meer dingen voor deze kinderen, waar ze anders niet aan mee kunnen doen, zoals bijvoorbeeld een bezoekje aan een pretpark, museum, bioscoop, sport en spel dagen, clinics of rondleidingen alles om deze kinderen een leuke dag of middag te bezorgen. Hierbij zou u als vervoersbedrijf kunnen denken aan het wegbrengen en weer ophalen van de kinderen en begeleiders.

* Ook kunt u als bedrijf voor een éénmalig door u zelf te bedenken sponsorbedrag een jaar lang Sponsor zijn u kunt hiervoor contact opnemen via de mail : Info@stichtingrijkvoorarm.nl of via Tel. nr. :06-17007806

* en natuurlijk kunt u ten alle tijde iets zelf bedenken om ons financieel of materieel te sponsoren, neem hiervoor contact met ons op via mail : Info@stichtingrijkvoorarm.nl o.v.v. "sponsor idee!" of via Tel. nr. :06-17007806