2023 een jaar die we niet snel meer zullen vergeten als Stichting en Persoonlijk. Het jaar waarin wij onze lieve man, vader en opa erg onverwachts verloren. Maar ook de stichting die zijn oprichter en voorzitter verloor. De man die leefde voor de stichting, kinderen blij maken was hem alles. Ik ben super trots op wat mijn vader heeft gedaan al die jaren. Ik riep direct als oudste dochter na zijn overlijden, ik neem de Stichting wel op mij ik doe dit wel even. Nou laat dat even maar achterwege. Een Stichting doe je niet zo even, daar komt veel bij kijken. Ik ben er nu wel achter wat mijn vader op zijn schouders mee droeg. En ik snap de passie en vechtlust die hij ervoor had nu ook heel goed. De kinderen met blije en dankbare gezichtjes die hun verjaardag kunnen vieren zonder zorgen, daar deed hij het voor! Ik hoop dat ik nog heel lang deze stichting kan voortzetten met mijn moeder en zusje aan mijn zij. Het zal met vallen en opstaan gaan, want ja ook ik moet nog veel leren op dit gebied en er gaat ook weleens wat fout. Maar daar leren we juist ook weer van. Ook wil ik iedereen enorm bedanken voor alle lieve steun, hulp, donaties, giften, inzamelingen enz dit jaar. Dit heeft ons zeker goed gedaan! En geeft ons de kracht zeker om door te zetten! Dankzij jullie hebben we dit jaar weer vele kinderen blij kunnen maken en kunnen we 2024 ook weer opnieuw de kinderen helpen.

Namens mijn Vader💖mijn Moeder, mijn Zusje, alle Kinderen van de Stichting en Speelgoedbank Leeuwarden en mijzelf uit de grond van ons hart BEDANKT BEDANKT BEDANKT!!!

We wensen jullie een goed maar vooral een gezond 2024 maak er wat moois van met zijn allen❤

30-12-2023

Morgen is het alweer de laatste dag van 2023. Wij willen graag alle bedrijven/scholen/verenigingen/winkels die ons dit jaar hebben gesteund met donaties in welke vorm dan ook echt enorm bedanken voor alles! Dankzij jullie konden we dit jaar en kunnen wij aankomend jaar weer vele kinderen blij maken!!!

Banketbakkerij Salverda
Mega Vuurwerk Leeuwarden
Pascal Actracctie verhuur
Cvd.Prot.Gem.Westerwert Nijkleaster

Ik hoop dat ik geen één bedrijf ben vergeten, zo wel laat het me dan even weten, want iedereen verdiend een vermelding hier!!

Namens Stichting Rijk voor Arm willen wij iedereen hele fijne kerstdagen wensen. Let een beetje opelkaar, geniet met elkaar en maak er wat moois van samen!!

In Memoriam

23/8/1962 - 21/3/2023

Met veel pijn en verdriet moeten wij helaas mededelen dat de oprichter en tevens voorzitter van Stichting Rijk voor Arm Simon de Jong 21 maart 2023 is overleden. Wij zijn enorm dankbaar voor alles wat hij voor de stichting heeft gedaan en heeft betekend. We zullen hem enorm gaan missen!