Hoe kunt u als Particulier ons Helpen?

Kom in Actie :

Wat leuk dat u een actie wilt organiseren voor Stichting Rijk Voor Arm! Wij kunnen natuurlijk  alle hulp gebruiken. Misschien heeft u zelf al een actie bedacht om geld op te halen of heeft u nog ideeën nodig.

Ga je een marathon lopen? Is er op de school van uw kind een rommelmarkt of bijvoorbeeld een sponsorloop ten behoeve van het goede doel? Viert uw vereniging een jubileum of gaat u promoveren? Denk dan aan Stichting Rijk Voor arm! Laat het ons in ieder geval weten via Info@stichtingrijkvoorarm.nl Wij ondersteunen uw  actie graag met promotiemateriaal indien nodig!

Ideeën voor een leuke Actie :

*Weet u niet wat u moet vragen voor uw verjaardag, bruiloft of een ander feest? Vraag dan een donatie voor Stichting Rijk Voor Arm met ons promotiemateriaal kun je een leuke donatiebox maken!

*Koppel uw sportieve prestatie (sponsorloop of iets dergelijks) aan Stichting Rijk Voor Arm en laat u sponsoren.

*Organiseer een benefietavond, borrelavond, Bingo avond, of veiling. Een feestje voor een feestje!

*Bak of kook of maak iets moois wat u aan anderen kunt verkopen en de opbrengst kunt u aan de Stichting Rijk Voor Arm schenken .

*Of bedenk zelf een hele leuke actie en wij willen je hierbij wel steunen met leuk promotiemateriaal mail ons hiervoor via Info@stichtingrijkvoorarm.nl o.v.v. actie!

U kunt ons ook steunen via de Support Actie, waarbij u ook nog eens leuke prijzen kunt winnen!

Wat is de Support Actie?

De SupportActie is een nationale loterij waarmee Nederlandse verenigingen, organisaties, goede doelen, stichtingen en instellingen fondsen kunnen werven. Door de verkoop van loten aan Supporters, genereren de deelnemende organisaties extra structurele inkomsten, waarmee zij hun doelstellingen kunnen behalen!

Van de opbrengst van de lotenverkoop gaat 80% rechtstreeks naar de organisatie die door de Supporter gesteund wordt. Elk kwartaal vindt er een trekking van de loterij plaats. Supporters maken daarbij kans op mooie prijzen, zoals een auto. Dat betekent dus sámen winnen!

Hoe werkt dit?

U klikt op de volgende link: Meld u nu direct aan als Supporter! dan bent u al direct op de pagina van Support Actie, dan vult u in de zoekbalk Rijk Voor Arm in en dan ziet u rechts op de pagina twee knoppen, de eerste "bekijk actie" daarmee ziet u de actie van de Stichting Rijk Voor Arm, waar wij het voor doen en als u op de knop "word supporter" drukt kunt u direct inschrijven als supporter als u klaar bent met invullen naar uw wens, dan kunt u op de verzendknop "wordt supporter" onder aan het formulier drukken en dan bent u supporter van de Stichting Rijk Voor Arm en doet u vier keer per jaar mee aan de trekking met zeer leuke prijzen en U steunt de Stichting Rijk Voor Arm ! een win-win situatie dus alvast Hartelijk Dank voor uw steun!

Als u klaar bent met alles kunt u in het menu bovenaan nog even op Home drukken en de site van de Support Actie nog even doornemen.

Natuurlijk mag u ook ten alle tijde gewoon een donatie doen naar ons, dit kan via een storting op bankrekeningnummer : NL39INGB0006507242 ten name van de Stichting Rijk Voor Arm onder vermelding van "donatie verjaardagsdoos"

Of via onze donatie shop kunt u ook verjaardagsdozen en producten voor in de doos doneren.

Alvast onze hartelijke dank voor jullie inzet! Met de opbrengsten die aan de Stichting Rijk Voor Arm geschonken wordt, bezorg je weer wat kinderen de dag van hun leven namelijk hun Verjaardag!