Wat kunt u als school voor de Stichting Rijk Voor Arm doen?

Als school kan je een spaarproject of een actie op touw zetten om geld in te zamelen. Tijdens deze actie wordt kinderarmoede op school onder de aandacht gebracht.

U kunt als school een mini markt houden met verkoop van spulletjes die ouders/kinderen graag willen verkopen.

U kunt als school een sponsorloop houden waar de kinderen gesponsord worden voor elk rondje of km die ze belopen.

U kunt als school wat lekkers maken en verkopen.

Er zijn vele en vele mogelijkheden, misschien heeft u zelf als school ook wel een leuk idee.

Indien u wenst kunnen wij u natuurlijk bijstaan met folders of ander reclamemateriaal tijdens de actie, neem hiervoor contact op via: info@stichtingrijkvoorarm.nl  of via tel. nr.  06-17007806 zodat we kunnen bespreken hoe we u kunnen helpen!

"Samen staan we sterk!"