Nieuw Pand !

Gepubliceerd op 12 oktober 2021 om 15:21

Geweldig Nieuws !!!!
Dankzij de fantastische hulp van onze Sponsor Kiwanis Leeuwarden en de eigenaar van het pand kunnen wij u mededelen dat de Stichting Rijk Voor Arm zij het tijdelijk, een nieuw onderkomen heeft!

We gaan nu druk bezig om het allemaal wat in te richten zodat wij er straks de Verjaardagsdoos in kunnen pakken, maar ook een gedeelte in kunnen richten voor de Speelgoedbank Leeuwarden (onderdeel van de Stichting Rijk Voor Arm) Voor beiden hebben we namelijk genoeg ruimte in het pand.

Waar het pand zich bevindt en wanneer de openingstijden zijn zullen nog bekend gemaakt gaan worden!

Wij streven er naar om eind deze maand te kunnen openen zodat vanaf 1 November alles loopt, zoals het hoort te lopen.

Wij zijn Kiwanis Leeuwarden en de eigenaar ontzettend dankbaar dat zij dit voor ons geregeld hebben dank!, Dank!, DANK !