Sinterklaasfeest 2021 !

Gepubliceerd op 18 september 2021 om 14:22

Hallo Lieve kinderen, het is bijna weer zo ver!

Sinterklaas laat weten dat hij ook dit jaar de uitnodiging van Stichting Rijk Voor Arm heeft geaccepteerd en graag weer wat voor jullie wil doen, in wat van vorm is nog niet geheel bekend maar dat er wat gaat gebeuren is nu dus zeker! Dit jaarlijks grote gebeuren komt ook dit jaar weer tot stand door de geweldige samenwerking tussen Cambuur Verbindt, Amaryllis, Stichting Rijk Voor Arm s.c.Leovardia en natuurlijk Sint en Piet.

Ouders u kunt u kinderen alvast aanmelden hiervoor, het is op het moment nog niet precies bekend hoe het feest gaat gebeuren maar hier wordt u via deze site op de hoogte gehouden. Dus meld u kinderen nu aan door middel van een mail te sturen met naam, adres en leeftijd (tot en met 12 jaar) en jongen/meisje aan info@stichtingrijkvoorarm.nl o.v.v. "aanmelding Sinterklaas".

Natuurlijk gaan wij net als alle voorgaande jaren er weer een absolute happening van maken dat is beloofd!

Namens het Bestuur.