Van het Bestuur !

Gepubliceerd op 22 juli 2021 om 13:38

Even een berichtje van het Bestuur,

Sinds augustus 2020 zijn de Stichting Rijk Voor Arm en sc Leovardia overeengekomen tot een samenwerking, omdat gebleken is dat wij op bepaalde vlakken elkaar echt kunnen versterken.Door een misverstand omtrent de samenwerking, is gebleken dat er velen waren die dachten dat de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm zou komen te vervallen en zelfs op zou houden te bestaan, integendeel de verjaardagsdoos is al vanaf 2005, de belangrijkste doelstelling van de Stichting Rijk Voor Arm en zal dit ook altijd blijven!

De Stichting Rijk Voor Arm had zich er al op ingesteld dat er zelfs meer aanvragen zouden komen in verband met de Corona crisis en wat dit met zich mee zou brengen, maar omdat er nu dus minder verjaardagsdozen zijn aangevraagd dan normaal hebben wij een onderzoek ingesteld naar het waarom. Het resultaat van dit onderzoek bleek dus het misverstand omtrent de samenwerking het meeste te zijn geweest, vandaar dat wij nu dus dit bericht naar buiten brengen.

Nogmaals de samenwerking tussen de Stichting Rijk Voor Arm en sc Leovardia is omdat wij elkaar kunnen versterken op bepaalde punten, maar is geen fusie of overname, beide partijen blijven zelfstandig bestaan. Door deze samenwerking hebben beide partijen veel meer mogelijkheden en kunnen deze zelfs uitbreiden, dat was en is ook de doelstelling van deze samenwerking.
Wij kunnen elkaar versterken op het gebied van activiteiten en op het sociaal maatschappelijk vlak, denk hierbij niet alleen aan de kinderen maar ook aan de ouderen. Dit kan juist omdat ook sc Leovardia zich al jaren lang zeer sociaal maatschappelijk betrokken voelt in de maatschappij, dus samen brengen wij de mensen bij elkaar van groot tot klein !

Maar het hoofddoel van sc Leovardia is het voetbal, zoals het hoofddoel van de Stichting Rijk Voor Arm de verjaardagsdoos is welke beide partijen natuurlijk ook zelfstandig zullen blijven uitvoeren, maar de samenwerking tussen beide partijen kunnen op sociaal maatschappelijk vlak meer voor de mensen gaan betekenen.

Daarom willen wij iedereen die denkt voor de verjaardagsdoos in aanmerking te komen gerust stellen en verzoeken om hun aanvraag voor deze verjaardagsdoos wel in te dienen kijk op deze website van de Stichting Rijk Voor Arm hoe u deze Verjaardagsdoos online kunt aanvragen en lees ook de voorwaarden!.

Wij hopen dat door deze uitleg alles duidelijker is voor iedereen, mocht het echter zo zijn dat u nog vragen hebt? Stuur dan een Email naar info@stichtingrijkvoorarm.nl en wij zullen deze vragen zo snel mogelijk beantwoorden.

Namens het Bestuur van de Stichting Rijk Voor Arm,

S.A.B. de jong, voorzitter Stichting Rijk Voor Arm.