Sinterklaas actie 2021 !

Gepubliceerd op 7 december 2021 om 15:07

Sinterklaasactie Zaterdag 4 December 2021 !

Afgelopen Zaterdag 4 December 2021 is de Stichting Rijk Voor Arm in samenwerking met Cambuur Verbindt, sc Leovardia en Amaryllis weer op pad geweest om 150 kinderen in Friesland heel blij te maken met een Sinterklaaszak gevuld met speelgoed en lekkers, omdat helaas het Grote Sinterklaasfeest dit jaar i.v.m. Corona maatregelen weer niet door kon gaan hebben we met zijn allen besloten om de kinderen toch hun cadeautjes en lekkers te geven op dezelfde manier als vorig jaar, namelijk door het weer bij de kinderen thuis te brengen.

Het was weer een ontzettend drukke dag, maar o zo gezellig en wat waren de kinderen blij! en een volledige fotoreportage komt binnenkort op onze website www.stichtingrijkvoorarm.nl in het fotoalbum te staan.

Wij van de Stichting willen hierbij natuurlijk Cambuur Verbindt, sc Leovardia en Amaryllis bedanken voor de fijne samenwerking en natuurlijk niet te vergeten alle sponsoren die dit mede mogelijk hebben gemaakt

We hopen dat de kinderen ondanks alle commotie toch een fijne Sinterklaas hebben gehad en wij zijn dankbaar dat wij hiervan onderdeel mochten zijn.

Alle onderstaande Sponsoren nogmaals hartelijk dank.

Cambuur

Hellema, Hallum

Active Safety, Stiens

Rabobank, Leeuwarden

BV Sport, Leeuwarden

Van der Kloet, Franeker

PreTon, Leeuwarden

Ons Project, Leeuwarden

En alle particuliere sponsoren die we al hadden bedankt !

Namens het Bestuur en alle vrijwilligers van Stichting Rijk Voor Arm