Donatie Kinderboeken !

Gepubliceerd op 12 april 2021 om 00:00

Tjardo De Graaf, de schrijver van het kinderboek "Een bijzondere boekenzaak - Het geheim van oom Leonard" heeft eindelijk na meer dan een jaar ermee bezig te zijn geweest het boek uitgebracht!

Het is een groot succes geworden dat blijkt uit de verkoop van dit leuke, verrassende, frisse kinderboek.

De mensen die dit boek wilden kopen konden ook een exemplaar hiervan aan de Stichting Rijk Voor Arm Leovardia schenken, hiervoor had Tjardo De Graaf een speciale actie gemaakt en met succes, vele mensen doneerden ook een boek aan de Stichting Rijk Voor Arm om deze in de verjaardagsdoos te doen voor de kinderen die zo'n verjaardagsdoos van ons ontvangen.

Zaterdag 20 maart was het dan zover!, Tjardo kwam persoonlijk de gedoneerde boeken brengen het waren er maar liefst 170 boeken geworden maar liefst 6 dozen vol met boeken kwam hij bij ons brengen wat een geweldig resultaat!!

Wij zijn dan ook ontzettend blij en trots dat Tjardo De Graaf ons had uitgezocht als Goed Doel om te kunnen steunen met deze geweldige actie.

Wij willen hierbij graag alle mensen die een boek aan ons hebben gedoneerd hiervoor heel hartelijk bedanken!! en natuurlijk willen wij ook Tjardo De Graaf ontzettend bedanken voor deze actie waardoor we de verjaardagsdoos nog meer kunnen vullen, namelijk met dit prachtige boek en wensen hem nog ontzettend veel succes met de verdere verkoop van dit prachtige boek!

Mocht u meer willen weten over dit prachtige boek of een exemplaar hiervan willen bestellen kijk dan op de facebook-pagina van Tjardo De Graaf voor meer informatie.