Pasen !

Gepubliceerd op 13 maart 2021 om 14:45

Het is bijna weer zo ver!
De stichting Rijk Voor Arm organiseert in samenwerking met de activiteiten commissie van sc Leovardia de traditionele Paas-eieren zoekdag!

Op zondag 04 april 2021 wordt de locatie van sc Leovardia, aan het Kalverdijkje 83 omgeturnd van voetbalvelden naar Paasei gebied de Paashaas heeft beloofd er zoveel mogelijk eieren te verstoppen als hij kan zodat de kinderen genoeg hebben om te zoeken, ook hebben we er een klein beetje wedstrijd bij gemaakt namelijk alle kinderen moeten een eigen gemaakt en of prachtig versierd paasmandje mee nemen, natuurlijk om al de gevonden paaseieren in te stoppen, maar er is ook een prijs voor het mooist gemaakte/versierde paasmand te winnen! dus ouders doe u best en ga samen met uw kind(eren) een leuk zelfgemaakte of versierde paasmand maken en kom zondag 04 april 2021 naar het Kalverdijkje 83 sportcomplex van sc Leovardia om gezellig de kinderen naar paaseieren te laten zoeken!
Natuurlijk zullen we ons allemaal wel aan de Corona maatregelen moeten houden Tot ziens op 04 april om 10.00 uur.
U kunt u kinderen vanaf nu tot 28 maart 2021 opgeven via info@stichtingrijkvoorarm.nl onder vermelding van naam en leeftijd kind(eren) Let op! leeftijd is van 2 jaar tot 8 jaar!
We kunnen 50 kinderen inschrijven dus wees er vlug bij want VOL=VOL!!