Geweldig nieuws zo voor het einde van het jaar!!!!

Gepubliceerd op 31 december 2020 om 14:59

We hebben een donatie mogen ontvangen van € 800,00 van Mediabedrijf Klare Koek gevestigd op de Eewal 65 te Leeuwarden!

Zoals wij begrepen hebben wilden ze dit jaar in plaats van kerstpakketten een goed doel steunen, wij zijn ontzettend blij en trots dat het de Stichting Rijk Voor Arm voor de verjaardagsdoos is geworden, wij kunnen hier maar liefst 27 kinderen blij maken met een verjaardagsdoos dit betekend 27 kinderen die hun verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren!

Wij willen Mediabedrijf Klare Koek dan ook namens ons van de Stichting Rijk Voor Arm, maar zeer zeker ook namens de kinderen waar het hierom draait ontzettend bedanken voor deze donatie heel, Heel, HEEL hartelijk bedanken!!!!!