Vandaag was het dan eindelijk zo ver.

Gepubliceerd op 22 december 2020 om 15:15

na dagenlange voorbereiding van kerstpakketjes maken voor de (eenzame) ouderen mochten we ze vandaag dan eindelijk naar de oudjes brengen en wat een verrassing!!!!

In samenwerking met Stichting Rijk Voor Arm, sc LeovardiaFP Buren en het project "Warmte voor elkaar" hebben we wel 80 kerstpakket (tassen) kunnen maken en dus vandaag kunnen uitdelen. We hebben vandaag echt "warmte voor elkaar" van dichtbij kunnen meemaken wat geeft dit toch een geweldig warm (kerst) gevoel, de blijdschap en dankbaarheid straalde de hele dag!
Dit is het ware kerstgevoel met elkaar, voor elkaar en wij zijn dankbaar dat wij dit hebben mogen doen!

Het Corona virus had helaas voor dit jaar roet in het eten gegooid, voor het geweldige kerstfeest en samenzijn van onze ouderen, die dit feest normaal gesproken elk jaar viert in de Leoveste van sc Leovardia, maar we hebben natuurlijk net als met het Sinterklaasfeest wat om dezelfde reden niet door kon gaan, direct actie ondernomen om de ouderen te laten voelen dat we ze absoluut niet vergeten zijn dit jaar, en dat lijkt ons met deze actie ontzettend geslaagd!!!!

Wij hopen dat volgend jaar het Kerstfeest en het gezellig samenzijn weer mogelijk is en willen nu nog een ieder een gezellige feestdagen wensen en blijf gezond! en graag tot volgend jaar!!!

Wij willen hierbij ook onze dank uitspreken aan de sponsoren en donateurs voor het kunnen vullen van de geweldige kerst-tassen.
Te weten:

Bijlsma Videoprodukties, Leeuwarden
cbs Klaverblad Zuiderburen, Leeuwarden
Van Drogen Campers, Leeuwarden
Dierenspeciaalzaak Jongsma, Stiens
Dbieb, Leeuwarden
Hellema, Hallum
Multyservice Veltmuiz, Leeuwarden
Vermeulen Verpakkingen, Leeuwarden
Uw Groenteman Yne en Hinke, Leeuwarden
Van der Meulen, Hallum
Jaqueline Fleur Minimastichting, Den Haag.