Nieuwjaarswens!

Gepubliceerd op 31 december 2020 om 15:00

De Stichting Rijk Voor Arm wil samen met u het toch wel bewogen jaar 2020 afsluiten, een jaar wat heel anders was dan andere jaren een jaar met zeer veel dieptepunten maar daarentegen toch ook wel weer een jaar met positieve veranderingen voor de Stichting dus met recht een zeer bewogen jaar een jaar om maar snel weer te vergeten en laten we met smart kijken naar de toekomst!

Wij willen ook al onze sponsoren en donateurs weer hartelijk bedanken voor hun steun en vertrouwen in het afgelopen jaar en hopen op dezelfde steun en vertrouwen in het nieuwe jaar.

Natuurlijk willen we ook graag al onze vrijwilligers bedanken voor hun steun en inzet het afgelopen jaar, zonder jullie kan de Stichting namelijk niet we hopen dat u ook in 2021 weer met dezelfde inzet de Stichting kan helpen want de Stichting is aan het groeien en heeft uw steun en inzet ook in 2021 weer zeer hard nodig!

Wij wensen dus iedereen een geweldig liefdevol, gelukkig maar vooral Gezond 2021!