Ontzettend goed Nieuws voor de Stichting Rijk Voor Arm !

Gepubliceerd op 13 oktober 2020 om 12:27

Nieuwe locatie biedt prachtige kansen!

Afgelopen mei was de stemming droevig. Door de corona crisis was het voor onze stichting niet meer mogelijk om onze activiteiten voort te zetten in onze geliefde locatie aan het Soldatendijkje. Een goede buur is beter dan een verre vriend gaat echter ook op in dit verhaal. Onze buren Sc Leovardia hoorde van onze situatie en heeft ons uitgenodigd om eens te komen praten. En met succes!

Het maatschappelijke betrokken karakter van de voetbalclub en onze activiteiten blijken een perfecte match. Na een fijn gesprek zijn wij overeengekomen dat wij onze activiteiten op het terrein van sc Leovardia mogen organiseren. Wij zijn enorm blij dat wij met deze samenwerking de organisatie van onder andere de kinder bingo en het Sinterklaasfeest kunnen waarborgen voor onze kinderen.

Afgelopen zomer hebben jullie al mogen ervaren wat deze vernieuwde samenwerking mogelijk maakt. Tijdens Zomer in 058, wat een samenwerking was tussen Leovardia, Cambuur verbindt en Stichting sportpark Nylân, hebben wij prachtige dagen kunnen organiseren op de sportvelden van sc Leovardia.

Wij willen onze buren Leovardia heel erg bedanken voor deze fijne samenwerking en hopen jullie snel te mogen begroeten tijdens één van onze activiteiten.