Sinterklaas actie 2020 !

Gepubliceerd op 2 december 2020 om 15:39

Dankzij de geweldige samenwerking tussen Cambuur verbindt, Amaryllis, FP Buren,058 Samen Sterk, Stichting Rijk Voor Arm en S.C.Leovardia hebben we met zijn allen een geweldige Sinterklaasactie opgezet, welke zaterdag 5 December 2020 uitgevoerd gaat worden.

Er zullen dan 150 kinderen blij gemaakt gaan worden met een Sinterklaaszak boordevol met cadeautjes en lekkers om er een mooi Sinterklaasfeest van te kunnen maken. Zaterdag gaan er dus diverse bezorg-hulpen op pad om dit op de juiste adressen te kunnen bezorgen door geheel Friesland en Leeuwarden. Een hele klus maar zij doen dit met de grootste plezier want Sinterklaas vond dat de kinderen niet het gevoel moesten hebben dat hij ze dit wat rare jaar met alle ontwikkelingen zou zijn vergeten en Sint hoopt dat volgend jaar iedereen weer kan komen op zijn Groot Sinterklaasfeest als vanouds.

En natuurlijk willen wij ook graag even de Sponsoren bedanken die dit allemaal hebben mogelijk gemaakt:

Cambuur Verbindt, Blokker, Jumbo Cambuurplein, Rabobank Leeuwarden, Jamin, Sligro, de Stichting Rijk Voor Arm en S.C. Leovardia allemaal hartelijk bedankt voor sponsoring van deze unieke Sinterklaasactie. (en niet te vergeten alle neven sponsoren die we al hadden bedankt!)

Iedereen die zich had opgegeven voor deze Sinterklaasactie hebben inmiddels een mailtje gekregen over zaterdag, dus cheque je mail! mocht het zijn dat om wat voor reden dan ook je nog geen Email hebben ontvangen? neem dan direct contact met ons op via info@stichtingrijkvoorarm.nl Dan verder wensen wij iedereen namens het Bestuur en alle vrijwilligers van de Stichting Rijk Voor Arm een geweldige Sinterklaas toe en heb heel veel plezier deze dag ! (ook namens Sint en Piet)