Donatie mogelijkheid !

Gepubliceerd op 13 juni 2020 om 15:09

Klik op bovenstaande foto om te kunnen Doneren!!!!

Dit is echt noodzakelijk want wij willen niet denken aan stoppen! Dit kunnen wij onze kinderen niet aandoen! Wij zijn een stichting die geen subsidie krijgt van het Rijk, Provincie of Gemeente en wij draaien dus al jaren op de giften van Donateurs en Sponsoren met veel succes. Gaat daar nu een einde aan komen door deze Corona crisis? Wij zeggen NEE en u hopelijk met ons! Daarom zijn wij deze inzamelingsactie gestart.

De Stichting Rijk Voor Arm is al jaren bezig om kinderen van 4 t/m 12 jaar die in armoede moeten opgroeien, het leven een beetje te veraangenamen en ervoor te zorgen dat deze kinderen niet in een sociaal isolement zullen geraken. Wij doen dit geheel op eigen kracht en met alleen maar vrijwilligers zonder subsidie van het Rijk, de Provincie of de Gemeente, maar met steun van Sponsoren en Donateurs.

Wij delen al vele jaren een verjaardagsdoos uit aan deze kinderen zodat zij hun verjaardag kunnen vieren zoals elk kind en zich dus niet ziek hoeven te melden op de dag van hun verjaardag. Ook heeft de Stichting een activiteitencentrum waar vele activiteiten voor zowel de kinderen als ook de ouders worden georganiseerd zoals kinder/volwassene Bingo, het grote Sinterklaasfeest, het Grote Kerstfeest, talentenjacht enz. In dit activiteitencentrum zit tevens een speelgoedbank die gerund wordt door de vrijwilligers van de Stichting.

En dan zou nu door deze Corona crisis dit allemaal verloren gaan? Dat mag niet gebeuren dus steun daarom de Stichting Rijk Voor Arm en doneer wat u kunt! Alle hulp kunnen wij gebruiken. Kijk voor alle informatie op www.stichtingrijkvoorarm.nl

Heel erg bedankt voor uw steun.