De Stichting Rijk Voor Arm luidt de noodklok!!

Gepubliceerd op 20 mei 2020 om 15:00

Hallo Lieve mensen,

"De Stichting Rijk Voor Arm luid de noodklok" .

Dit is echt noodzakelijk want wij willen niet denken aan stoppen! dit kunnen wij onze kinderen niet aandoen! maar wij zijn een stichting die geen subsidie krijgt van het Rijk, Provincie of Gemeente en wij draaien dus al jaren op de giften van Donateurs en Sponsoren met veel succes, gaat daar nu een einde aan komen door deze Corona crisis? wij zeggen NEE en u hopelijk met ons! daarom zijn wij nu in actie! we zitten ons op het moment suf te denken wat voor acties we moeten bedenken, omdat de maatregelen omtrent het Corona-virus ons overal nu in belemmert en er bijna geen acties zijn om te kunnen doen. Toch is er ook goed nieuws sinds de start van onze oproep is er al € 55,00 gedoneerd aan de Stichting Rijk Voor Arm o.v.v. "luid de Noodklok" wij willen de Donateurs die tot nu toe gestort hebben dan ook heel heel hartelijk bedanken dit is een hele mooie start, maar helaas hiermee zijn we er nog lang niet.

We hebben wel een actie bedacht alvast die vandaag van start kan gaan namelijk:

Er is een webshop gemaakt waar u spulletjes die wij hebben gedoneerd gekregen van sponsoren en donateurs in plaats van geld, dit gaan wij nu omzetten in geld om de veiligheid van de verjaardagsdoos te kunnen waarborgen! dit heeft namelijk de hoogste prioriteit bij ons.

Hier in het menu daar kunt u klikken op "webshop" en kunt u alle artikelen bekijken en bestellen en worden wanneer u voor minimaal € 5,00 besteld en u inwoner bent van de Gemeente Leeuwarden zelfs gratis thuisbezorgd!

Met uw aankopen steunt u de Stichting Rijk Voor Arm, want alle opbrengsten uit deze webshop gaat voor 100% naar de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm. Dagelijks zal deze website aangevuld worden met nieuwe artikelen dus houd dit in de gaten!

Wij wensen u veel plezier met het winkelen in onze webshop en danken u voor uw bestelling,en daarmee uw steun en dus uw donatie aan de Stichting Rijk Voor Arm.

"Samen staan we sterk!"