Geweldig bericht:

Gepubliceerd op 12 december 2018 om 14:41

OBS de Wynwizer uit Zuiderburen houd weer hun jaarlijkse kerst viering, waarbij een grote feesttent op het schoolplein geplaatst wordt waarin de ouders een glaasje gluhwijn of warme chocolademelk kunnen verkrijgen, terwijl in de klassen de kinderen aan het Kerstdiner zitten. Deze dag houden ze ook een collecte voor het Goede Doel en dit jaar hebben zij als Goed Doel de Stichting Rijk Voor Arm uitgekozen, hier zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee en trots op!
Wij wensen de kinderen een gezellig en smaakvol Kerstdiner toe en de ouders een smakelijk glaasje warme chocolademelk of Gluhwijn toe deze dag en hopen dat het een gezellige dag wordt en heel veel succes met de Actie voor de Stichting Rijk Voor Arm en natuurlijk hartelijk bedanken dat zij aan de Stichting Rijk Voor Arm denken!