Weer geweldig nieuws!

Gepubliceerd op 19 december 2018 om 15:51

Weer een geweldig bericht!
De Diaconie Huzum-Leeuwarden heeft op 12 December een fijne kerst samenzijn gehad in de Kurioskerk te Leeuwarden waarin een vertegenwoordiger van de Stichting Rijk Voor Arm is gevraagd om die middag alles over de Stichting Rijk Voor Arm te vertellen aan hun, dat heeft onze voorzitter met veel plezier gedaan en zoals altijd raakte hij niet uitgepraat over de Stichting Rijk Voor Arm, en zag hij een aandachtig luisterend publiek. de Diaconie Huzum-Leeuwarden vond dat de opbrengst van de collecte die later die middag volgde dat deze besteed moest worden aan het goede werk van de Stichting Rijk Voor Arm, deze collecte heeft maar liefst € 403,80 opgeleverd dat betekent maar liefst 14 verjaardagsdozen. Ook komt er nog een kinderkerstdienst in de Oase op 24 December aanstaande en ook hier zal de opbrengst van de collecte gaan naar de Stichting Rijk Voor Arm.
Wij zijn de Diaconie Huzum-Leeuwarden en hun gulle gevers hier dan ook ontzettend dankbaar voor !
Dank, dank, dank !!!!!!