Update : Goedzak actie van Albert Heijn 2018 !!!

Gepubliceerd op 4 december 2018 om 16:35

Update : Goedzak actie van Albert Heijn 2018 !!!
Even een overzicht van de zeer goed geslaagde "Goedzak actie" van de Albert Heijn filialen die dit speelgoed allemaal heeft ingezameld voor de Stichting Rijk Voor Arm, inmiddels hebben we al 100 zakken voor de gezinnen klaarstaan voor Sinterklaas!, nu gaan we bezig met de zakken voor Kerst, u hoeft zich niet op te geven hiervoor, want wij zoeken de gezinnen uit die bij de Stichting Rijk Voor Arm staan ingeschreven, bent u uitgekozen dan heeft u al bericht gehad wanneer wij de Sinterklaaszak bij u komen brengen, voor de kerstzak hoeft u zich ook niet op te geven deze zijn ook al uitgekozen uit ons bestand van ingeschreven gezinnen, deze krijgen binnenkort bericht over het uitrijken van de kerstzak!!!!
Hierbij willen wij natuurlijk graag de deelnemende filialen Albert Heijn Camminghaburen Leeuwarden, Albert Heijn XL Leeuwarden, Albert Heijn Emmakade, Albert Heijn Prins-Hendrikstraat Leeuwarden, Albert Heijn Schrans, Albert Heijn Harlingen, Albert Heijn Sneek, Albert Heijn Middelseelaan Sneek, en Albert Heijn Heerenveen heel hartelijk bedanken voor hun deelname en het inzamelen van dit speelgoed en natuurlijk willen we alle mensen die speelgoed hebben gedoneerd heel, heel hartelijk bedanken, door al deze inzet kunnen we weer heel veel gezinnen blij maken in deze feestmaand December!!!!!!
Ook willen we Rene Goederenland weer ontzettend bedanken voor het beschikbaar stellen van hun busje om alle speelgoed op te kunnen halen bij deze filialen!!
Iedereen die hier aan mee hebben gewerkt Bedankt, bedankt, BEDANKT!!!!!!!!!!!!

John Morris
4 jaar geleden

Bent u op zoek naar een lening om de rekening te betalen, een huis te kopen, enz. U kunt contact met ons opnemen via e-mail jm707279@gmail.com omdat we leningen verstrekken die zo laag zijn als 2% rente, we geven ook lang- en kortlopende leningen waarmee u ook contact kunt opnemen ons via whats app nummer +393924698291 voor meer informatie

Bedankt