NL Doet 2018!

Gepubliceerd op 12 maart 2018 om 13:31

Ook de Stichting Rijk Voor Arm had een klus staan voor NL Doet 2018 en wel op zaterdag 10 maart 2018!
Alhoewel er een paar afmeldingen waren vanwege ziekte en het weer enigszins een beetje tegen zat, althans voor het grote werk het schilderen van de buitenkant van het activiteitencentrum, hebben de vrijwilligers die zich opgegeven hadden voor deze klus geweldig hun best gedaan en de omgeving van het activiteitencentrum opgeknapt de tuinen en looppaden zijn ontzettend mooi opgeknapt, er zijn 2 invalide parkeerplaatsen aangelegd en we hebben nu een hele fijne oprit bij de voordeur gekregen zodat het gebouw nu ook rolstoelvriendelijk en bereikbaar is.
We hebben een geweldige dag gehad en ook geweldige nieuwe mensen ontmoet, die geweldig werk hebben verricht.
Op het verfwerk na is dus de missie en klus geheel geslaagd geweest wij willen hierbij dan ook de vrijwilligers die deze klus hebben geklaard ontzettend bedanken voor hun inzet !!!!!
hier nog wat foto's om te benadrukken wat van mooie en productieve dag we hebben gehad met zijn allen.