Jubileumjaar van de Stichting Rijk Voor Arm!

Gepubliceerd op 7 mei 2018 om 12:23

Dit jaar bestaat de Stichting Rijk Voor Arm 5 jaar!.

Dit klopt niet helemaal want de Stichting Rijk Voor Arm is opgericht op 06 Juni 2005 en is toen al begonnen met het uitdelen van de verjaardagsdoos, maar door het wegblijven van grote Sponsoren en het zelf moeten bijdragen aan de verjaardagsdoos, hebben we toen moeten beslissen om de Stichting te stoppen in 2010. Maar we gaven het niet op en zijn in 2013 met een nieuw Bestuur weer opnieuw de Stichting Rijk Voor Arm te starten, ditmaal met meer grote Sponsoren en meer Donateurs  wat vanaf toen tot heden een groot succes is geworden dus als we goed rekenen bestaat de Stichting Rijk Voor Arm 10 jaar!, maar omdat de Stichting Rijk Voor Arm vanaf 2013 opnieuw is ingeschreven met een nieuw Bestuur rekenen we dus vanaf 2013!)

5 jaar zijn we nu al bezig voor de kinderen die in armoede moeten opgroeien in Friesland en al meer dan 2000 verjaardagsdozen hebben we uitgereikt in deze vijf jaar en hier zijn wij zeker trots op!, maar wij konden dit natuurlijk niet alleen niet zonder alle vrijwilligers en zeker niet zonder al onze Sponsoren en Donateurs die ons elk jaar weer hebben geholpen, wij zijn iedereen dan ook ontzettend dankbaar voor al deze hulp en hopen natuurlijk op net zoveel hulp in de komende vijf jaar zodat wij ook over vijf jaar weer kunnen zeggen dat we in een jubileumjaar zitten! het allermooist zou natuurlijk zijn als de Stichting Rijk Voor Arm niet meer nodig zou zijn, maar dit lijkt ons de komende jaren nog niet te gebeuren vandaar dat wij onze strijd voort willen zetten zolang het nodig zal zijn zullen wij blijven helpen!
Op 9 Juni dit jaar zal de Stichting Rijk Voor Arm een groot feest gaan houden ter ere van het Jubileumjaar en de officiële opening van ons Activiteitencentrum "Uut en Thuus!" samen!
Overdag is er voor de kinderen een spellenmiddag waarover we nog niet veel willen verklappen, alleen het Thema dit is "Elfsteden spelen" en 's Avonds hebben we een Benefietavond met diverse regioartiesten die zich belangeloos inzetten om van deze avond een reuze gezellige avond te maken met een fantastische verloting waarvan de opbrengst van deze avond geheel ten bate zal komen van de Verjaardagsdoos!
Meer informatie over onze feestdag komt zo spoedig mogelijk maar wij zouden u willen adviseren Houdt 9 juni vrij in uw agenda voor onze geweldige Feestdag!