Sponsoravond 2018!

Gepubliceerd op 10 maart 2018 om 23:18

Gisteravond 9 maart 2018 hebben we onze sponsoravond gehouden en iedereen die kon is ook langs geweest, sommige sponsoren hadden andere verplichtingen maar wilden op de volgende sponsoravond wel komen en dat gaat zeker gebeuren want we hebben met de sponsoren die geweest zijn toch een hele gezellige avond gehad.
Wij hebben de kans gehad om de sponsoren te laten zien, wat wij in ons nieuw activiteitencentrum gaan doen, waar de verjaardagsdoos wordt klaar gemaakt, en uit kunnen leggen waar de Stichting Rijk Voor Arm voor staat, wat onze doelstelling is en hoe wij die uitvoeren.
Na de rondleiding kwamen we weer aan in de grote zaal voor een gezellig samenzijn onder het genot van een hapje en een drankje, toen volgde er voor ons nog een hele grote verrassing, de bestuurlijke vertegenwoordigsters van het JCI Friesland kwamen met de geweldige verrassing, zij zijn de organisatie achter het elk jaar terugkerende VAT69 Reünie, welke elk jaar dit feest organiseert en elk jaar een goed doel zoekt om zich voor te kunnen inzetten, vorig jaar hebben zij gekozen voor de Stichting Rijk Voor Arm.
Nu kwamen zij met een cheque waarop het opgebrachte bedrag vermeld stond, hierop stond maar liefst het geweldige bedrag van € 5000,00 op GEWELDIG!!!!!! wij zijn er ontzettend trots op dat het JCI Friesland ons heeft gekozen voor het goede doel van 2017 en we zijn ontzettend blij met het geweldige bedrag van
€ 5000,00 dit zijn voor ons weer 167 verjaardagsdozen dus weer 167 blije en dankbare kinderkoppies, die zijn/haar verjaardag kan vieren zoals zij dit behoren te vieren, zowel thuis als ook op school!!!!.
Wij willen graag het JCI Friesland hartelijk bedanken en alle gulle gevers die met zijn allen dit geweldige bedrag voor ons hebben opgebracht Dank! Dank! Dank!