Een geweldig Bericht!!!!!

Gepubliceerd op 20 januari 2018 om 14:54

Het is eventjes stil geweest vanaf onze kant, maar dat is vanwege de drukte die we gehad hebben.
Maar nu hebben we geweldig bericht voor iedereen die de Stichting Rijk Voor Arm een warm hart toedraagt .
Vanaf 1 Februari 2018 heeft de Stichting Rijk Voor Arm eindelijk haar activiteitencentrum en tevens thuisbasis voor de Stichting Rijk Voor Arm.
We zitten dus vanaf 1 Februari 2018 op het Soldatendijkje nummer 2, dit zit tussen het bowlingcentrum de Grote Keizer en het dierenasiel in dus bij de minirotonde de afslag naar de Grote Keizer dan de tweede afslag naar links dat is het soldatendijkje dan zitten we halverwege aan de rechterkant, aan het einde van deze weg zit nog de sportschool Citadel.
Wat er allemaal gebeuren gaat in onze activiteitencentrum maken we binnenkort bekend houd ons dus in de gaten.
Wij zijn ontzettend blij dat de Stichting Rijk Voor Arm nu alles heeft wat zij nodig is om de kinderen die in armoede moeten opgroeien in Friesland helemaal te kunnen helpen.