Weer een verrassend en geweldig bericht!

Gepubliceerd op 29 december 2017 om 13:42

Weer een verrassend en geweldig bericht!
De Bazaar Veiling Rommelmarkt Sneek, heeft op 30 September 2017 een loodsverkoop gehouden en de opbrengst ten bate gesteld van de Stichting Rijk Voor Arm!
Dit heeft het geweldige bedrag van € 500,00 opgebracht!
Wij willen hierbij alle medewerkers van de Stichting BVR Sneek ontzettend bedanken voor hun inzet en de geweldige bijdrage! en natuurlijk ook alle kopers bedankt voor jullie bijdrage!
We zijn hier ontzettend blij mee omdat we hiermee weer vele kinderen blij kunnen maken op hun verjaardag zodat ze hun verjaardag kunnen vieren zoals een kind dit hoort te vieren!
Namens bestuur en alle vrijwilligers en de 300 a 400 kinderen die ingeschreven staan nogmaals onze hartelijke dank! Super!
De BVR Sneek is ook te vinden op facebook! https://www.facebook.com/bvrsneek en op www.bvrsneek.nl !