Goedzak actie 2017

Gepubliceerd op 30 november 2017 om 15:28

Update omtrent de Albert Heijn Aktie "de Goedzak" !
Door alle drukte heen zouden we bijna vergeten om te vermelden hoe de Actie "de Goedzak" van de Albert Heijn voor de Stichting Rijk Voor Arm is verlopen, maar deze is als volgt gegaan:
de volgende filialen van Albert Heijn hebben aan deze actie voor de Stichting Rijk Voor Arm meegedaan : Albert Heijn Camminghaburen Leeuwarden 2 containers, Albert Heijn Bilgaard 1,5 container, Albert Heijn XL Leeuwarden 3,5 container, Albert Heijn Prins-Hendrikstraat Leeuwarden 1 container en Albert Heijn Harlingen 2 containers vol.
Dus in het totaal hebben we 10 containers vol met speelgoed mogen ontvangen en ongeveer 70% van de speelgoed hebben we ook daadwerkelijk kunnen gebruiken dat is toch een geweldig resultaat!!!

Hoe hebben we het speelgoed verdeeld? we hebben uit de ongeveer 900 ingeschrevenen, dit zijn mensen die een verjaardagsdoos van ons hebben gekregen in de afgelopen 3 jaar, 300 gezinnen uitgeloot die van ons een zak gevuld met sinterklaascadeautjes hebben gekregen die dus bestemd zal zijn voor 5 December verder hebben we ons Groot Sinterklaasfeest 2017 hiervan ook kunnen voorzien, verder houden we nog heel veel cadeautjes voor de verjaardagsdoos over en dan is er nog heel veel speelgoed wat er overblijft en wat er nog zo goed als nieuw uitziet, welke ook al weer een goede bestemming voor is gevonden, namelijk René Goederenland de kringloopwinkel op de Celsiusstraat 6c te Leeuwarden heeft speciaal voor ons een hoek in zijn winkel ingericht om dit speelgoed te verkopen tegen een hele lage prijs, hij had zelf ook nog heel veel speelgoed staan die heeft hij er bij gedaan en de opbrengst van deze verkoop gaat in zijn geheel naar de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm, dus als de Sint met de smalle beurs nog op zoek is naar Sinterklaascadeautjes moet de Sint nog even bij Goederenland op de Celsiusweg 6c in Leeuwarden zijn, denk eraan Sint, uw aankopen daar gaat naar de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm.

Wij willen hierbij onze Hartelijke dank uitspreken aan Albert Heijn Camminghaburen Leeuwarden, Albert Heijn Bilgaard, Albert Heijn XL Leeuwarden, en Albert Heijn Prins-Hendrikstraat Leeuwarden voor het houden van deze aktie voor de Stichting Rijk Voor Arm, Alle Donateurs voor het inleveren van speelgoed voor deze aktie zowel nieuw als gebruikt, Rene Goederenland voor het beschikbaar stellen van hun busje om de Goederen steeds op te halen en het beschikbaar stellen van een gedeelte van de winkel als sponsoring en de vrijwilligers voor het inpakken van alle cadeautjes voor Sinterklaas 300 zakken en 50 cadeautjes voor het Grote Sinterklaasfeest 2017! zonder deze sponsoren, donateurs en vrijwilligers was dit allemaal niet mogelijk geweest dus HARTELIJK DANK AAN IEDEREEN !!!!
Wij wensen iedereen dus een hele fijne Sinterklaas!!!!!!.