Het Grote Sinterklaasfeest 2017 van de Stichting Rijk Voor Arm

Gepubliceerd op 26 november 2017 om 16:21

Het Grote Sinterklaasfeest 2017 van de Stichting Rijk Voor Arm hebben we gisteren 25 November weer gehad!
Ook dit jaar zijn we er weer in geslaagd om het Grote Sinterklaasfeest te houden en voor zover wij hebben gehoord was het weer een groot succes de kinderen hebben zich weer kostelijk vermaakt met de Pieten en Sinterklaas, Er was koffie en thee voor de ouders, drinken voor de kinderen en natuurlijk niet te vergeten handenvol met pepernoten en het belangrijkste ieder kind zijn/haar cadeautje uit handen van Sinterklaas Toen Sinterklaas en zijn zwarte Pieten weer vertrokken was het feest afgelopen, helaas want volgens ons wilden de kinderen nog wel een paar uurtjes doorgaan, maar aan alles komt helaas een einde. De kinderen pakten hun cadeautjes bij elkaar en gingen richting de uitgang, hier kregen ze nog wat lekkers voor mee naar huis en bedankten we iedereen voor hun komst.

Hierbij willen wij nogmaals onze hartelijke dank uitspreken aan: de HofSint en alle zwarte Pieten, voor het geweldige feest, de Kurioskerk voor het beschikbaar stellen van de zaal, de Oase voor het beschikbaar stellen van de koffie en thee voor iedereen, en de Albert Heijn Camminghaburen Leeuwarden, voor de pepernoten en het lekkers voor mee naar huis en onze vrijwilligers voor hun bijdrage aan dit feest!
Het was weer een geweldige middag, wij hebben genoten, de kinderen hebben genoten en ook de ouders zullen zich stiekum weer een beetje kind hebben gevoeld!
Het Grote Sinterklaasfeest 2017 is geweest, allemaal weer tot het Grote Sinterklaasfeest 2018!!!