Wat een Geweldige Actie!!!!

Gepubliceerd op 9 december 2017 om 15:35

Gisteren avond waren wij uitgenodigd door Jeugdhonk 'T Honnegat in Vrouwenparochie voor de uitreiking van het resultaat van de actie die gevoerd werd door de jeugd.
We zijn daar ontzettend goed en vriendelijk ontvangen en hebben kunnen uitleggen aan hun wat het werk van de Stichting Rijk Voor Arm is en wat zij doen, dit werd door de jeugd heel aandachtig beluisterd en werden er vele vragen gesteld.
Het is fantastisch om te weten dat ook de jeugd zeer begaan is met de kinderen die in armoede moeten opgroeien en het werk van de Stichting Rijk Voor Arm ook zeer waarderen, dit doet ons zeer goed!
Het spannende moment, voor zowel ons als voor de jeugd van het jeugdhonk 'T Honnegat en het bestuur daarvan, was de uitreiking van het resultaat van de Actie, door de jeugd.
Er was een geweldig grote cheque gemaakt, met een eveneens geweldig groot bedrag van maar liefst € 400,00 erop! dit was het resultaat van een flessen inzameling actie welke de jeugd had opgehaald, kunt u zich voorstellen hoeveel lege flessen dit wel niet moeten zijn geweest? een echte geweldige prestatie van hun dus en als u denkt dat het daarbij bleef, nou nee er stonden 3 hele grote tassen boordevol met producten voor de verjaardagsdoos, vol met slingers, kaarsjes, uitdeelzakjes, feesthoedjes, cadeautjes enz. enz. en dat was natuurlijk zeer welkom!
Wij willen namens het Bestuur, alle vrijwilligers en vooral alle kinderen die een verjaardagsdoos ontvangen van ons, het bestuur en de jeugd van het jeugdhonk 'T Honnegat ontzettend bedanken voor hun inzet met deze actie en het fantastische resultaat, wij zijn ontzettend trots op jullie!!!!!!!!