Weer een succesvolle dag!

Gepubliceerd op 20 november 2022 om 17:26

Gisteren zaterdag 19 November 2022, stond de Stichting Rijk Voor Arm in de grote hal van het winkelcentrum Bilgaard te Leeuwarden om de Stichting Rijk Voor Arm en de Speelgoedbank Leeuwarden onder aandacht te brengen van het winkelend publiek en om 150 cadeautjes uit te delen aan de kinderen die daar met hun ouders aan het winkelen waren. Net als zaterdag 22 Oktober, toen stonden we bij de Albert Heijn op de Tynjedijk te Leeuwarden, kunnen we ook deze dag weer zeer geslaagd noemen we hebben nu nog veel meer mensen bekend gemaakt met de Stichting Rijk Voor Arm en de Speelgoedbank Leeuwarden, weer vele vragen kunnen beantwoorden, en weer 150 cadeautjes uit kunnen delen aan de kinderen van het winkelend publiek, veel steun mogen ontvangen zowel in woord als ook een gevulde donatie pot van € 85,10 wat weer bijna 3 verjaardagdozen opgeleverd heeft alle gulle donateurs in woord en daad onze hartelijke dank dit doet ons goed !. Wij willen iedereen die deze dag voor ons mogelijk hebben gemaakt ontzettend bedanken : Winkeliers vereniging Bilgaard , Rest Post Dokkum en alle donateurs van deze geweldige zaterdag allemaal reuze bedankt!