Het Grote Kerstfeest 2022!

Gepubliceerd op 7 december 2022 om 15:37

Ook dit jaar heeft de Stichting Rijk Voor Arm weer een groot Kerstfeest, welke dit jaar gevierd gaat worden op 17 December 2022 van 14.00 uur tot 16.00 uur in het wijkcentrum Heechterp/Schieringen aan de Egelantierstraat te Leeuwarden.

Er zijn die middag diverse bezigheden voor de kinderen en natuurlijk zal ook de Kerstman aankomen om de kinderen te voorzien van een cadeautje (of twee?) zodat ook iedereen weer zeer tevreden en met een glimlach naar huis zal gaan.

Er zijn 50 plaatsen voor 50 kinderen in de leeftijd van 0 tot 12 jaar, bij meerdere inschrijvingen worden er uit alle inschrijvingen 50 kinderen uitgeloot, deze kinderen krijgen alle 50 een uitnodiging via de mail van ons.

De inschrijving voor dit mooie kerstfeest gaat als volgt: ga naar onze website www.stichtingrijkvoorarm.nl kijk in het bovenstaande menu, daar vindt u de tekst "inschrijving Grote Kerstfeest 2022" klik daarop en u gaat naar de inschrijfpagina, vul de inschrijflijst volledig in en druk op verzenden en uw inschrijving komt bij ons aan, de inschrijving kunt u doen tot en met maandag 12 December.

Op dinsdag 13 December versturen wij de uitnodigingen via de mail naar de 50 uitgelote kinderen, houd dus deze datum uw mailbox in de gaten!.

Wij hopen natuurlijk weer met zijn allen op een geweldig kerstfeest voor de kinderen.

Schrijf je dus in en wellicht zien we jou dan op het Grote Kerstfeest van de Stichting Rijk Voor Arm.

Namens het Bestuur en alle vrijwilligers van de Stichting Rijk Voor Arm.