Actie Stichting Rijk Voor Arm geslaagd !

Gepubliceerd op 24 oktober 2022 om 16:15

Afgelopen zaterdag 22 Oktober, stond de Stichting Rijk Voor Arm in de grote hal van de Albert Heijn XL te Leeuwarden om de Stichting Rijk Voor Arm en de Speelgoedbank Leeuwarden onder aandacht te brengen van het winkelend publiek en om 300 cadeautjes uit te delen aan de kinderen die daar met hun ouders aan het winkelen waren. De missie kan zeker geslaagd worden genoemd heel veel mensen die nu meer bekend zijn geraakt met de Stichting Rijk Voor Arm en vele vragen zijn beantwoord en we hebben 150 cadeautjes uit kunnen reiken aan de kinderen. Ook vele donaties ter plaatse in onze collectebus hebben tot een geweldige donatie geleid namelijk bijna 200,00 euro !, dat zijn toch weer 7 verjaardagsdozen die we volgend jaar weer uit kunnen reiken aan de kinderen die dit zo nodig zijn onze hartelijke dank aan alle mensen die gedoneerd hebben.

Gezien het feit dat deze dag voor ons zo geslaagd was en dus zoveel meer bekendheid heeft opgeleverd en het feit dat we dus nog 150 cadeautjes over hebben hebben we besloten om deze actie nogmaals op een zaterdag in November te herhalen dan op een andere plek, waar en wanneer wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt! houd ons in de gaten om dit te weten te komen.

Wij willen iedereen die deze dag voor ons mogelijk hebben gemaakt ontzettend bedanken : Albert Heijn XL , Rest Post Dokkum en alle donateurs van deze geweldige zaterdag allemaal reuze bedankt!