Verhuizing ???

Gepubliceerd op 8 september 2022 om 16:56

Zoals wij vorig jaar al aan hadden gegeven, mochten we tijdelijk gebruik maken van het pand in de Koningstraat  te Leeuwarden waar wij de eigenaar dan ook ontzettend dankbaar voor zijn!

Wij zijn nu echter een jaar verder en we hebben nog steeds geen pand, het pand in de Koningstraat moeten we helaas ook weer verlaten,, we wisten dat deze dag komen ging, want de afspraak die wij met de eigenaar hadden was dat we er een halfjaar gebruik van mochten maken, dit is echter een jaar geworden, waarvoor wij de eigenaar zeer dankbaar zijn dat dit mocht. We hoeven niet per direct het pand te verlaten, maar we gaan inpakken en mogen het in het pand nog even opslaan totdat we een nieuw onderkomen hebben, dit houd echter wel in dat we niet meer gebruik van het hele pand kunnen maken dus hebben we op dit moment een Inschrijvings-stop en een Inname-stop van speelgoed.

We zijn heel druk bezig met het zoeken naar een geschikte locatie waarin zowel de Stichting Rijk Voor Arm, de Speelgoedbank Leeuwarden en Het nieuwe Speelgoedmuseum Leeuwarden in gevestigd kan worden en wat dan ook een blijvende locatie zal zijn, dit moet de laatste locatie voor ons worden. Gelukkig krijgen we nu bij onze zoektocht hulp van de Gemeente Leeuwarden zodat we ook gerichter kunnen zoeken naar een vaste locatie (laat dat voor ons weer een lichtpuntje zijn in donkere dagen!)

Excuses dat wij deze drastische maatregelen moeten nemen nu maar het kan alleen maar beter worden! Ophouden is echt geen optie!!

Wat houd dit bericht dus nu in ?

vanaf vandaag 07-09-2022 kunnen we dus :

* Geen inschrijvingen voor de Speelgoedbank Leeuwarden meer aannemen

* Hebben we geen uitgifte dagen van speelgoed meer (tot nader orde)

* Hebben we geen inname meer van speelgoed, dus u kunt geen speelgoed doneren,                                                                                   alleen het speelgoed voor het speelgoedmuseum kan ingeleverd worden, dit is dus                                                                                     voor speelgoed uit de jaren  '60/'70/80 en '90  dit wordt door het speelgoedmuseum                                                                                   ergens anders opgeslagen! U kunt hiervoor contact opnemen via                                                                                                                     mail info@Speelgoedbankleeuwarden.nl  om een afspraak te maken.

Wat wel door blijft gaan gedurende deze periode is de Verjaardagsdoos, deze moet en zal door blijven gaan, dus kunnen mensen zich gewoon aanmelden voor de Verjaardagsdoos en blijven de mensen ook gewoon gedurende deze periode deze Verjaardagsdoos voor hun kinderen ontvangen !!

Namens het Bestuur en alle vrijwilligers onze excuses voor het ongemak en zullen wij proberen dit zo snel mogelijk allemaal weer op te lossen!