Uitreiking cheque van Hoofdsponsor Kiwanis Leeuwarden.

Gepubliceerd op 3 juni 2022 om 15:10

Afgelopen Woensdag 01 Juni 2022, hadden we een feestelijke uitreiking van de cheque, van onze hoofdsponsor Kiwanis Leeuwarden in het Stadhuis te Leeuwarden.Omdat het woensdag 01 Juni de dag van het internationale kind was, leek het Kiwanis Leeuwarden een heel toepasselijk idee als de Kinder Burgemeester van Leeuwarden Thirza Huitema, de cheque zou uitreiken aan de Stichting Rijk Voor Arm. De Stichting Rijk Voor Arm was natuurlijk ontzettend blij en trots dat de Kinder Burgemeester daar wel even de tijd voor wou nemen, wij willen haar namens het Bestuur van de Stichting Rijk Voor Arm haar hier natuurlijk heel hartelijk voor bedanken.

Na een speech van de Voorzitter van Kiwanis Leeuwarden werd de cheque door de Kinder Burgemeester aan de voorzitter van de Stichting Rijk Voor Arm uitgereikt, daarna werd er nog een speech van de Kinder Burgemeester gehouden en daarna nog een speech en dankwoord door de voorzitter van de Stichting Rijk Voor Arm gehouden, waarna de voorzitter nog twee cadeautjes had uit te reiken, want de Stichting Rijk Voor Arm is het nu eenmaal gewend om cadeautjes (verjaardagsdoos) te geven. De Kinder Burgemeester kreeg van ons twee hele mooie boeken die goed in de smaak vielen, en Kiwanis Leeuwarden kreeg een mooie blijvende ingelijste herinnering aan hun sponsoring aan de Stichting Rijk Voor Arm wat naar onze mening ook wel in de smaak viel. Daarna hebben we onder het genot van een kopje koffie/thee nog even na kunnen praten.

Al met al een geweldige mooie middag voor de Stichting Rijk Voor Arm, die hierbij nogmaals de Kinder Burgemeester en de Kiwanis Leeuwarden hartelijk wil bedanken! Enkel leuke foto’s van deze geweldige middag hebben we hier bijgevoegd.