Boeken Donatie !

Gepubliceerd op 24 januari 2022 om 14:30

Geweldig !

Hinke Hoeksma de schrijfster van het Kinderboek Ben Niet Bang, heeft afgelopen vrijdag 41 exemplaren van het boek, bij de Stichting Rijk Voor Arm gebracht om toe te kunnen voegen aan de Verjaardagsdoos!.

Ze heeft dit boek geschreven en toen een actie bedacht dat mensen die dit boek bestelden, een mogelijkheid hadden om via een speciale actie ook een boek te doneren aan de Stichting Rijk Voor Arm voor de Verjaardagsdoos, dit heeft geresulteerd in 41 exemplaren van dit geweldige kinderboek voor de Stichting. Wij willen hierbij Hinke Hoeksma ontzettend bedanken voor deze geweldige actie, maar ook zeker de donateurs die een boek hebben gedoneerd voor de Verjaardagsdoos ontzettend bedankt!

Wij wensen Hinke Hoeksma ontzettend veel succes met de verkoop van haar kinderboek "Ben niet bang", een prachtig boek die nu ook in de verkoop is gegaan wilt u meer weten over dit boek of over de schrijfster, of waar je dit mooie boek kunt bestellen? kijk hiervoor op Kinderboek Ben Niet Bang.

Nogmaals Hinke Hoeksma en lieve Donateurs ontzettend bedankt voor deze gift namens het bestuur en alle vrijwilligers van de Stichting Rijk Voor Arm