Steun de Actie !!!!!!!!!!!!!

Gepubliceerd op 8 oktober 2019 om 16:56

Hallo lieve mensen, Donateurs en Sponsoren, we zijn weer in onze jaarlijkse maanden aangekomen, waarin wij weer onze best moeten doen om ervoor te zorgen dat wij weer genoeg inzamelen om ervoor te kunnen zorgen dat wij ook in 2020 weer ieder kind dat ervoor in aanmerking komt, in Friesland te kunnen voorzien van zo'n geweldige verjaardagsdoos zodat ook zij het jaar 2020 weer een verjaardag kunnen vieren zoals zij dit horen te vieren zonder zich ziek te hoeven melden op school op de dag van hun verjaardag, maar feest kunnen vieren op school en thuis.
Al jaren helpen onze vrijwilligers hier middels de verjaardagsdoos met heel veel plezier aan mee en doen we dit al jaren met passie, liefde en heel veel inzet!, maar wij kunnen het niet alleen! zoals alle jaren heeft de inzet van Donateurs en Sponsoren ervoor gezorgd dat wij ons werk konden uitvoeren, daar zijn wij natuurlijk heel dankbaar voor en hopen wij dat u net als alle jaren uw steun weer aan de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm wilt geven zodat wij in 2020 weer ons fantastisch werk kunnen uitvoeren en weer zo'n 300 á 400 kinderen (of meer) ontzettend blij kunnen maken met hun verjaardag.
Daarom gaan wij ons net als andere jaren de maanden Oktober, November en December weer gebruiken om deze doelstelling weer te behalen. Daarom hebben we in deze maanden weer allemaal acties op touw gezet en hopen dat u als particulier of als bedrijf ons hierin weer wilt steunen.
Hoe kunt u ons helpen?
1. door een verjaardagsdoos te doneren door een overmaking van € 30,00 per verjaardagsdoos op rekening : NL39INGB0006507242 t.n.v. de Stichting Rijk Voor Arm o.v.v. "donatie verjaardagsdoos" (let wel! elk donatiebedrag is welkom!)
2. zelf als particulier, bedrijf of school een inzameling op touw zetten voor de verjaardagsdoos ( hierbij kunnen en zullen wij u ondersteunen waarmee we kunnen)
3. als bedrijf door middel van een sponsoring ( dit is mogelijk in een sponsorbedrag of in spulletjes die we nodig zijn voor de verjaardagsdoos)
4. door mee te doen aan de acties die de maanden Oktober, November en December door ons of anderen georganiseerd worden. enz. enz.
Houd daarom onze Facebook- pagina goed in de gaten om te weten welke acties, op welk moment en waar ze zijn. Met uw hulp kunnen we ook volgend jaar weer vele kinderen blij maken op hun verjaardag, want elk kind verdiend zijn/haar verjaardag te kunnen vieren zoals hij/zij dit behoort te vieren!!!!!!