Congres tegen Armoede!

Gepubliceerd op 18 september 2019 om 19:40

Vanmiddag zijn wij van de Stichting Rijk Voor Arm aanwezig geweest bij het Congres Samen tegen Armoede in het Cambuurstadion georganiseerd door de leeuwarder Uitdaging.
Het was een zeer leerzame dag, vele sprekers hebben de revue gepasseerd waaronder Annemarie van Gaal,Nadja Jungman, Prinses Laurentien en twee Leeuwarder wethouders. de Stichting Rijk Voor Arm stond er ook met een statafel ingericht met info materiaal en hebben we diverse mensen hun vragen over de Stichting Rijk Voor Arm kunnen beantwoorden en de Stichting kunnen promoten en na de sluiting hebben we nog even tijdens de netwerk-borrel nog even ons netwerk kunnen vergroten en nu de naam van de Stichting Rijk Voor Arm nog meer op de kaart kunnen zetten.
Al met al een zeer leerzame, en nuttige dag voor de Stichting Rijk Voor Arm geweest en willen wij hierbij de Leeuwarder Uitdaging hartelijk bedanken dat zij ons hebben uitgenodigd voor deze dag welke door hun ontzettend goed was georganiseerd en bedankt voor het zeer gastvrij en vriendelijk ontvangst en zijn wij ontzettend nieuwsgierig wat de campagne tegen de armoede nog meer heeft opgeleverd voor de Stichting Rijk Voor Arm, hartelijk bedankt!