Geweldig nieuws van Albert Heijn!!!!!!

Gepubliceerd op 16 november 2018 om 15:03

Van 19 november tm 2 december kun je bij iedere Albert Heijn in Leeuwarden, Heerenveen en Harlingen speelgoed doneren voor Stichting Rijk voor Arm. Dit speelgoed wordt verdeeld onder gezinnen in geheel Friesland, zodat ook deze kinderen een onvergetelijke sinterklaas of kerst hebben.

De Stichting Rijk Voor Arm heeft als doelstelling de kinderen die in armoede moeten opgroeien in Leeuwarden en omgeving te ondersteunen en ervoor te zorgen dat zij niet in een sociaal isolement zullen geraken. Dat dragen wij als Albert Heijn natuurlijk een warm hart toe! Voorgaande jaren was deze samenwerking al een groot succes en werden er containers vol mooi speelgoed opgehaald. Deze zijn gedurende de decembermaand tijdens zowel sinterklaas als kerst uitgereikt aan gezinnen met jonge kinderen in geheel Friesland. Dit jaar pakken we het gezamenlijk nog grootser aan, kunnen we op uw hulp rekenen?

Bericht van de Stichting Rijk Voor Arm:
Wij zijn ontzettend blij met de actie van de Albert Heijn!
Vorig jaar hebben wij van de Stichting Rijk Voor Arm maar liefst 300 gezinnen kunnen voorzien van een mooie gevulde Sinterklaas- of Kerstzak met cadeautjes dankzij de actie van de Albert Heijn filialen, dit jaar willen we proberen dit record te gaan breken! helpt U ons mee?
Deelnemende filialen zijn : Albert Heijn Camminghaburen Leeuwarden, Albert Heijn XL Leeuwarden, Albert Heijn Bilgaard, Albert Heijn Emmakade, Albert Heijn Schrans, Albert Heijn Prins-Hendrikstraat Leeuwarden, Albert Heijn Harlingen en Albert Heijn Heerenveen
Iedere donateur van speelgoed alvast onze hartelijke dank voor uw deelname aan deze actie!
P.S. als u geen gebruikt speelgoed heeft om te doneren dan mag het ook wel nieuw speelgoed zijn!