Benefiet Darttoernooi 2018

Gepubliceerd op 6 november 2018 om 15:45

Afgelopen zaterdag 3 November 2018 hebben we ons eerste Money Darts toernooi gehad.
Het was een zeer geslaagde avond en de opbrengst was voor de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm.
De opbrengst was € 500,00 dit betekent weer 17 verjaardagsdozen voor de Stichting Rijk Voor Arm!
Een geweldige opbrengst en een fantastisch gezellige avond wat kun je je nog meer wensen.
Hierbij willen we graag iedereen bedanken, het barpersoneel: Henk, Gretha, Meta en Simon, de organisatie van het toernooi: Ronald en Anja, alle deelnemers aan het dart toernooi en verder iedereen die we maar vergeten mochten zijn allemaal heel hartelijk bedankt voor een onvergetelijke avond en een geweldige opbrengst voor de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm, namens het Bestuur van de Stichting Rijk Voor Arm!. Allemaal graag tot de volgende keer!!!!!!!!!!!
Hierbij volgen nog enkele foto's.