Geweldig Nieuws!

Gepubliceerd op 15 oktober 2018 om 13:41

De eerste donatie voor onze actie "Steun de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm" is binnen!!
Een donateur die wenst om anoniem te blijven heeft de eerste donatie voor deze actie gedaan, namelijk een donatie van maar liefst € 360,00 wat betekent 12 verjaardagsdozen!!
Deze donateur heeft voor zijn verjaardag gezegd geen cadeaus te willen ontvangen maar graag een enveloppe met inhoud om dit te kunnen schenken aan de Stichting Rijk Voor Arm, voor de verjaardagsdoos. Hij wilde dit keer liever 12 kindertjes blij maken met hun verjaardag dan zichzelf, hij wilde graag 12 verjaardagsdozen bij elkaar sparen om zodoende elke maand van 2019 in ieder geval 1 kindje per maand blij maken met zijn/haar verjaardag dat idee gaf hem meer voldoening dan zijn eigen verjaardag veel cadeaus te krijgen!. Dit sprak ons natuurlijk ook ontzettend aan en daarom zijn wij ook ontzettend blij met deze donatie, een donatie recht uit het hart!
Beste Anonieme Donateur, wij willen u ontzettend bedanken voor deze fantastische gift namens ons en de jarige kindertjes die dankzij uw gift weer de dag van hun leven zullen hebben, namelijk hun verjaardag!
Dank, dank, dank, dank!!!!!!!!!!!!!