9 Juni 2018 Grote Feestdag Stichting Rijk Voor Arm.

Gepubliceerd op 18 mei 2018 om 14:03

Zaterdag 9 Juni 2018 bestaat de Stichting Rijk Voor Arm 5 jaar!
Dit wordt deze dag heugelijk gevierd met een groot feest !
Voor de kinderen hebben we 's middags een groot spellen festijn zie ons vorige bericht, en 's avonds hebben we voor de volwassenen een geweldige feestavond, een Benefietconcert ten bate van de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm.
Een Benefietconcert met fantastische zangers en zangeressen die zich allen belangeloos inzetten voor de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm, de opbrengst van deze geweldige avond gaat namelijk naar de verjaardagsdoos.
Kom ook naar deze gezellige Benefietconcert de aanvang is 20.00 uur en de locatie is Activiteitencentrum "Uut en Thuus!" op het Soldatendijkje 2 te Leeuwarden, de entree kaarten kosten € 5,00 per stuk en zijn vanaf nu te verkrijgen door te bestellen via Email : info@rijkvoorarm.nl o.v.v of via ons contactformulier op onze website www.rijkvoorarm.nl of via telefoonnummer 06-19626890 (alleen 's middags tussen 13.00 uur en 17.00 uur), wees er snel bij want Vol = Vol! er zijn maar 75 Entreekaarten.
Ook hebben we een fantastische verloting met een mooie hoofdprijs allemaal beschikbaar gesteld door onze sponsoren (zie poster) ook de lotjes zijn vanaf vandaag te bestellen op dezelfde manier als het bestellen van de kaarten er zitten 10 lotjes in een enveloppe en een enveloppe kost € 5,00 ( dus € 0,50 per lot. Natuurlijk wanneer de entreekaarten en lotjes nog niet allemaal uitverkocht zijn, zijn deze ook 's avonds bij de kassa nog te verkrijgen, maar wees er snel bij want Vol = Vol we hebben maar 75 Entreekaarten.