Weer een geweldig bericht!!!!!!!!

Gepubliceerd op 16 mei 2018 om 12:50

Zoals wij al eerder hebben vermeld heeft de Bedrijvenvereniging De Hemrik via een veiling schilderijen verkocht en de opbrengst hiervan zou aan de Stichting Rijk Voor Arm worden gedoneerd!
De veiling van de schilderijen had het geweldige bedrag van € 1325,00 opgeleverd en hiervoor zijn wij gisteren naar het Fries Museum geweest om de cheque in ontvangst te mogen nemen en toen hebben we de jaarvergadering meegemaakt en genoten van de expositie van Escher en daarna nog heerlijk genoten van het buffet waaraan wij ook mochten deelnemen, aan het einde van het buffet had echter de voorzitter van bedrijvenvereniging de Hemrik nog een geweldige verrassing in petto en vertelde ons dus dat de bedrijvenvereniging de Hemrik het bedrag ging verdubbelen, geweldig wat zijn wij ontzettend blij met deze gulle gift iedereen die hier aan mee heeft gewerkt ontzettend BEDANKT!