Belangrijk nieuws!!!!! Open Dag !!!!!! komt allen!!!!!

Gepubliceerd op 30 januari 2018 om 16:22

we hebben gezien dat we in ons bericht van d.d. 29 januari jongstleden een belangrijk nieuwtje hebben vergeten te melden, en dat is de volgende mededeling:
Aanstaande zaterdag 3 Februari 2018 gaat het activiteitencentrum van de Stichting Rijk Voor Arm open, wij hebben dan een open dag, iedereen maar dan ook echt iedereen is van harte welkom in ons gebouwtje op het Soldatendijkje 2 te Leeuwarden (naast bowlingcentrum de Grote Keizer) dit is nog niet de feestelijke opening want deze willen we zaterdag 2 Juni 2018 gaan houden want dan bestaat de Stichting Rijk Voor Arm alweer 5 jaar dit lustrum willen wij samen met de officiële opening van ons activiteitencentrum groots gaan vieren.
Maar het activiteitencentrum gaat wel al open op zaterdag 3 Februari aanstaande en is vanaf die dag ook dagelijks geopend van dinsdag tot en met zaterdag en daarom hebben wij dus zaterdag 3 Februari een open dag! waar wij iedereen graag willen verwelkomen in ons activiteitencentrum van 12.00 uur tot 16.00 uur!
Tijdens deze open dag kunt u : informatie inwinnen over alles wat wij doen, zien waar de Stichting zich mee bezig houd, en bekijken of informeren waar ons gebouwtje zich allemaal voor leent of lenen kan een leuk artikel kopen uit ons winkeltje "de MiniMarkt ( waarvan de opbrengst van de verkoop voor 100% naar de verjaardagsdoos gaat) en dit allemaal onder genot van een lekker kopje koffie, thee of ander drankje (geen alcohol i.v.m. eventuele aanwezige kinderen)
En terwijl u dus even het gebouw bekijkt, of informatie vraagt of iets leuks uitzoekt uit ons winkeltje de MiniMarkt, of gezellig met ons of anderen aan het kletsen raakt? kunnen uw kinderen gezellig spelletjes doen met de bij ons aanwezige spellen.
Dus wij zouden zeggen: "kom zaterdag 3 februari allemaal gezellig naar de Open Dag van ons activiteitencentrum op het Soldatendijkje 2 te Leeuwarden van 12.00 uur tot 16.00 uur"!!!!!