Het grote Sinterklaasfeest 2017

Gepubliceerd op 2 november 2017 om 12:38

Het grote Sinterklaasfeest 2017, van de Stichting Rijk Voor Arm gaat door!! op zaterdag 25 November 2017 aanvang 14.00 uur in de Kurioskerk op de Julianalaan te Leeuwarden! even leek het erop dat het Grote Sinterklaasfeest 2017 niet door kon gaan, maar dankzij de hulp van de kerkgemeenschap van de Kurioskerk, die een zaal beschikbaar stelt aan de Stichting Rijk Voor Arm kan het nu dus wel doorgaan! wij zijn de Kerkgemeenschap dan ook ontzettend dankbaar hiervoor!
Ouders let dus goed op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Vanaf vandaag tot en met vrijdag 10 november kunt u uw kinderen aanmelden voor dit grote Sinterklaasfeest! wees er snel bij want na 10 November is het niet meer mogelijk om uw kinderen hiervoor op te geven!!!!!!
Opgave voor de mensen die ingeschreven staan bij de Stichting Rijk Voor Arm kan via een mailtje te sturen met namen (voor en achternaam), leeftijden en jongen of meisje naar info@rijkvoorarm.nl u krijgt dan een bevestigingsmail van ons retour gezonden!
Als u wilt dat uw kinderen wel in aanmerking komen voor dit Grote Sinterklaasfeest schrijf u dan in via deze website www.rijkvoorarm.nl en schrijf u dan in voor de Activiteiten en Evenementen van de Stichting Rijk Voor Arm en plaats onderaan dit formulier Grote Sinterklaasfeest 2017! mocht uw kind(eren) recht hebben op dit feest dan krijgt u van ons direct een toezegging retour gezonden, denk wel VOL=VOL!!!!!!!.