Grote Actie voor heel Friesland !

Gepubliceerd op 30 oktober 2017 om 14:02

Grote Actie voor heel Friesland !
"Heel Friesland Steunt de verjaardagsdoos van de Stichting Rijk Voor Arm !" dit is de leus voor deze actie!
vanaf 01 November t/m 17 November zal deze actie gaan lopen om de verjaardagsdoos te kunnen waarborgen voor vele jaren!
Hoe kunnen wij hier aan meewerken zult u denken? het antwoordt is heel simpel, u hoeft slechts twee dingen te doen :
1. Maak € 1,00 (meer mag altijd maar hoeft niet!) over op giro nr: NL39INGB0006507242 t.n.v. de Stichting Rijk Voor Arm, o.v.v. Grote Actie verjaardagsdoos!
2. Deel daarna dit bericht zoveel mogelijk, zodat iedere fries dit bericht leest en mee gaat doen!
Samen staan we sterk! wij van de Stichting Rijk Voor Arm en honderden kinderen in Friesland willen u alvast heel hartelijk bedanken voor uw hulp! Zet hem op Friezen!