Groot Kerstfeest 2016

Gepubliceerd op 23 december 2016 om 14:33

Het grote Kerstfeest 2016! van de Stichting Rijk Voor Arm, is weer een groot succes feest geweest!
Zaterdag 17 December hebben de kinderen weer een geweldig feest gehad met muzikale begeleiding van Marco-janet Kuilder #theblizzards en Flons Kerstspons die de kinderen geweldig heeft bezig gehouden, de kinderen konden allemaal een kerststukje maken voor hun ouders en natuurlijk kwam ook de Kerstman om de cadeautjes uit te delen en even met de kinderen op de foto te kunnen, de ouders maar zeker de kinderen hebben zich opperbest vermaakt op deze middag en kregen nog wat lekkers mee naar huis om het feest compleet te maken.
Wij van de Stichting Rijk Voor Arm willen hierbij
Marco-janet Kuilder #theblizzards, Flons Kerstspons en de Kerstman en alle vrijwilligers, allemaal hartelijk dank voor jullie inzet op dit prachtige feest wij wensen iedereen een hele fijne Kerstdagen en een gelukkig maar vooral gezond 2017 tot slot toe!
Graag tot volgend jaar op het Grote Kerstfeest 2017!.
vele fotos van dit geweldige feest zijn te bekijken in ons fotoalbum .