Sinterklaasfeest 2016

Gepubliceerd op 9 november 2016 om 10:44

Lieve kindertjes, Sinterklaas heeft ons te kennen gegeven dat hij en zijn Pieten er naar uit zien om ons ook dit jaar weer te bezoeken!
Dit gaat gebeuren op Zaterdag 26 november 2016 wederom zal de Sint en Pieten zijn feestje weer vieren in de Schrans-kerk op de Schrans in Leeuwarden vieren!
Als jullie ook graag willen komen?, laat je vader of moeder dan even een mailtje sturen naar info@rijkvoorarm.nl onder vermelding van Sinterklaasfeest 2016 en wij van de Stichting Rijk Voor Arm zullen dan een inschrijflijst voor het feest toesturen met de voorwaarden.
De ouders vullen dit formulier even in en ontvangen daarna een uitnodiging voor het Grote Sinterklaasfeest 2016.
We willen er net zo'n groot feest van maken als vorig jaar,
Degene die al ingeschreven staan bij de Stichting Rijk Voor Arm krijgen automatisch een uitnodiging toegezonden via het bij ons opgegeven emailadres, dus ouders let op de mailbox deze dagen!
Rest ons alleen nog te zeggen: "ouders zorg ervoor dat uw kinderen naar dit mooie feest kunnen en meldt u tijdig aan!!!!!!!!