Grote Sinterklaasfeest 2015!

Gepubliceerd op 30 augustus 2015 om 15:45

En we hebben nog een geweldig bericht!

Voor de kinderen die ingeschreven staan bij de Stichting Rijk Voor Arm!
Dankzij Theatergroep Adyrf uit Jirnsum, hebben we dit jaar onze eerste grote Sinterklaasfeest en wel op 28 November 2015!, dit grote Sinterklaasfeest wordt geheel georganiseerd door Theatergroep Adyrf, aangeboden door Theatergroep Adyrf voor onze actie "Friesland steunt de Stichting Rijk Voor Arm", waarvoor wij hun heel dankbaar zijn!!!!!!.
De kinderen die ingeschreven zijn bij de Stichting Rijk Voor Arm kunnen zich vanaf vandaag aanmelden bij de Stichting voor dit groot Sinterklaasfeest op 28 November 2015!,staat uw kind of kinderen nog niet ingeschreven? en is dit wel nodig dan kunt u zich aanmelden via info@stichtingrijkvoorarm.nl of via telefoonnummer 06-19626890 bij de Stichting Rijk Voor Arm.
Nogmaals Theatergroep Adyrf, heel hartelijk bedankt voor jullie inzet bij de actie "Friesland steunt de Stichting Rijk Voor Arm", jullie maken weer veel kindertjes ontzettend blij! onze dank hiervoor!!!!!